Cem Boyner: Bu ülkede sabah uyandığınızda ne olacağı belli değil

Ticari Gayrimenkul Geliştirme Şirketi ECE, 25. Yılını Perakende ve Gayrimenkul Zirvesi’nde Kutladı

Türkiye ve Avrupa piyasalarında faaliyet gösteren ticari gayrimenkul geliştirme yönetimi ve danışmanlık şirketi ECE, Türkiye’deki 25. yılını 14. Perakende ve Gayrimenkul Zirvesi’nde coşkuyla kutladı. Zirvede Boyner Grup Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner, Türkiye perakende sektörünün geçmişten geleceğine dönüşümü konusunda önemli açıklamalarda bulundu.

Boyner, Türkiye’de faaliyet gösteren işletmeler için artık kur, faiz, kira ve ücret gibi temel maliyet kalemlerinin tahmin edilemez bir hal aldığını vurgulayarak, bu giderlerin kontrolünün kendilerinin dışında olduğunu belirtti.

Cem Boyner: Müşteriyle Kurulan İlişki Başarıyı Getiriyor

Cem Boyner, iş hayatına başladığı döneme ve Boyner grubun sektördeki konumuna ilişkin bilgiler verirken, şunları söyledi: “Perakende sektöründeki ilk deneyimim Osmanbey’deki mağazamızda yaşandı. Küçük yaşta ürünleri askıya asarak işe başladım. Ancak müşterilerle ilişki kurmaktan çekiniyordum. Bir müşteri bir cekete bakarken uzaktan babamın sesini duydum, ‘Oğlum, o ceket sen kımıldamazsan kendi kendini satmaz’ dedi. Aile olarak 80-85 yıllık bir perakende geçmişimiz var. Başından beri müşteri odaklı çalışıyoruz. İki gözümüz varsa biri ürün ve hizmette, diğeri müşteride olmalı.” şeklinde konuştu.

Boyner, işletmelerin en önemli 4 giderinin kur, faiz, ücretler ve kira olduğunu belirtirken, bu unsurların kontrolünün ellerinde olmadığının altını çizdi. “Kur, faiz, ücret ve kira gibi ana faktörler artık çantada keklik değil.” diyen Boyner, belirsizliklere dikkat çekti.

Cem Boyner: Belirsizlikle Başa Çıkmak İçin Müşteriyle İşbirliği Şart

Belirsizliklerden bahseden Boyner, “Hiçbir şeyi kestiremezsin bu ülkede. Şartlar sonsuza kadar zorlanmalı, müşteriyle işbirliği yapılmalı ve yaratıcı çözümler sunulmalıdır. Bir sorun karşısında beklemek yerine harekete geçmeliyiz. Kontrolümüz dışındaki unsurlara karşı müşteriyle birlikte hareket etmeliyiz.” şeklinde konuştu.

ECE Marketplaces CEO’su Joanna Fisher da zirvede “Ticari Gayrimenkulün Geleceğini Şekillendirmek” başlıklı bir konuşma yaptı. Fisher, Türkiye’deki yüksek enflasyonun sektör üzerindeki etkilerine değinerek belirsizliğin temel gündem maddesi olduğunu vurguladı.

Joanna Fisher: Belirsizlik Ortamında İstikrar Şart

Fisher, “Enflasyonun azalması olumludur ancak tüketicilerin geleceğe bakış açısını etkileyen belirsizlikler vardır. Tüketiciler, geleceği göremedikleri için harcamalarını kısıtlamaktadır. Perakende ve gayrimenkul sektörü istikrarlı ve pozitif bir ortama ihtiyaç duymaktadır.” değerlendirmesinde bulundu.

Related Posts

Altının kilogram fiyatı 4 milyon 60 bin liraya geriledi

Altının kilogram fiyatı 4 milyon 60 bin liraya geriledi

Bakan Işıkhan’dan asgari ücret ara zam açıklaması: ‘Bir aksilik olursa…’

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan asgari ücret ara zamı hakkında önemli açıklamalarda bulundu. Bakan Işıkhan, enflasyondaki düşüşe rağmen bir aksilik durumunda Temmuz ayında ara zam yapılabileceğini belirtti.

Google veri ihlali için para saçıyor

Google, Teksas eyaletinin sakinlerinin veri gizliliği haklarını ihlal ettiği iddiaları üzerine 1.4 milyar dolarlık bir anlaşmaya vardı. California’da da 7.8 milyar dolarlık veri davasında uzlaşma süreci devam ediyor.

YHT istasyonlarındaki “Turuncu Masa” engelleri kaldırıp ulaşımı kolaylaştırıyor

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları (TCDD) Genel Müdürlüğünce yürütülen “Turuncu Masa” uygulamasının engelleri kaldırarak, özel gereksinimli vatandaşların hayatlarını kolaylaştırdığını bildirdi.

“Anneler Günü için 80-100 milyar TL ciro bekleniyor”

Hayat boyunca evlatları için fedakârlık yapan annelerimizin yüzünü güldürmek için Anneler Günü’nün bir fırsat olduğunu dile getiren Türkiye Esnaf ve Sanatkârları Konfederasyonu (TESK) Genel Başkanı Bendevi Palandöken, “Anneniz, aldığınız hediyeye değil; sizin yüzünüzdeki tebessüme, ona duyduğunuz saygıya, verdiğiniz değere bakar” dedi.

Don vurdu, fırsatçılar coştu: Kuru meyve fiyatları iki katına çıktı!

Don vurdu, fırsatçılar coştu: Kuru meyve fiyatları iki katına çıktı!